niedziela, 12 marca 2017

Płatki jęczmienne z bananem, masłem orzechowm i domową czekoladką

Postanowiłam spróbować czegoś nowego :) Zamiast tradycyjnych płatków owsianych czy też jaglanych, wybrałam jęczmienne. Wbrew pozorom nie smakują jak tradycyjnie gotowana kasza jęczmienna. Są kremowe, bardzo sycące - jak dla mnie idealne na śniadanie. Wystarczy dodać ulubione owoce, orzechy i mamy pełnowartościowy posiłek :)


Składniki:
  • 3 łyżki płatków jęczmiennych błyskawicznych
  • 3/4 szklanki mleka
  • banan
  • masło orzechowe
Mleko zagotować, dodać płatki. Gotować mieszając ok 3 minuty, aż zgęstnieją. Podawać z pokrojonym bananem ,polane masłem orzechowym.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)