poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Jaglanka z bananem i czekoladą bez cukru

Od dawna przymierzałam się do spróbowania płatków jaglanych. Do tej pory wystarczały mi owsiane, ale szczerze przyznam, że troszkę mi się przejadły. Płatki są cennym źródłem węglowodanów oraz witamin z grupy B. Warto zwrócić uwagę na to, że nie zawierają glutenu, a także są zasadotwórcze. Jako że to moja pierwsza próba, podałam z zawsze pasującymi dodatkami - bananami i czekoladą bez cukru. 


Składniki:
  • niepełna szklanka mleka (może być roślinne)
  • 3 łyżki płatków jaglanych
  • banan
  • kostka gorzkiej czekolady bez cukru
Mleko zagotować, wsypać płatki i gotować na małym ogniu ok 4 minuty, aż zgęstnieją. Banana pokroić w plasterki, ułożyć na wierzchu. W środek ciepłych płatków włożyć kostkę czekolady, rozpuści się.  Podawać od razu.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. ja jeszcze nie jadłam takiej jaglanki, ale ta bardzo mnie przekonała, muszę zrobić jak najszybciej, przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię i chętnie się rozsmakowuje w kazdej jaglance

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)