wtorek, 3 maja 2016

Red Velvet Muffins

Intensywnie czerwone ciasto Red Velvet jest bardzo popularne w USA. Podawane zazwyczaj z  kremowym serkiem lub w postaci tortu. Już długo zbierałam się do wykonania babeczek z podstawowego przepisu, aż w końcu się udało :) Poza tym, że pięknie się prezentują są bardzo wilgotne i z pewnością posmakują każdemu. Dekorację wykonałam z kremu na bazie serka "Mój Ulubiony", ale możecie wykorzystać tradycyjnie serek "Philadelphia". Babeczki upiekłam wspólnie z bratem na prezent! Dodam, że pudełko jest również ręcznie robione :)



Składniki:
  • 2 i 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka soli
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 i 1/2 szklanki oleju
  • 2 duże jajka
  • 1/2 łyżeczki czerwonego barwnika w żelu (paście) np Wilton
  • 1 łyżeczka aromatu waniliowego
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego
  • 1 i 1/2 łyżeczki sody
  • 2 łyżeczki octu
Mąkę przesiać, dodać sodę i wymieszać. Jajka, cukier, olej i barwnik zmiksować. Do płynnych składników dodawać na zmianę mąkę i jogurt miksując jedynie do połączenia za każdym razem. Sodę wymieszać z octem. Szybko dodać do masy i zmiksować. Papilotki wypełnić  masą do 3/4 wysokości. 

Piec 25 minut w 180*C.  Wyjąć i wystudzić.

Krem:
  • 100 g masła, miękkiego
  • 300 g serka Philadelphia lub Mój Ulubiony
  • 4 łyżki cukru pudru
Masło utrzeć z cukrem na jasną masę, dodać serek i zmiksować. Włożyć  Ozdobną końcówką dekorować wystudzone babeczki. Przechowywać w lodówce.

Smacznego! 

Przepis ze strony mojewypieki.com

1 komentarz:

  1. MMmmm kocham red velvet! To moje ulubione muffiny :) zawsze robią wrażenie na znajomych i są bardzo kobiece :) ostatnio zakochałam się w cytrynowych muffinach, są bardzo świeże i najlepsze na lato! Polecam i zapraszam do siebie: http://chiclifestyle.pl/muffinki-cytrynowe-przepis/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)