piątek, 1 kwietnia 2016

Omlet cynamonowo-czekoladowy z ananasem i kiwi

Ostatnio polubiłam omlety bez ubijania białek :) Są niezwykle szybkie, a równie pyszne jak te klasyczne. Chociaż sama nie wiem, która receptura jest oryginalna :) Wystarczy zmiksować wszystkie składniki i wylać na rozgrzaną patelnię. Otrzymamy omlet wielkości dużego naleśnika, czyli mnóstwo miejsca na ulubione nadzienie!


Składniki:

  • 2 jajka
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1/2 łyżeczki kakao
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka dowolnych mielonych orzechów
Rozgrzać patelnię. Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę. Wylać na patelnię i smażyć na małym ogniu, aż ciasto się zetnie, przewrócić na drugą stronę i smażyć jeszcze chwilę.

Dodatki:
  • jogurt naturalny
  • orzechu
  • ananas
  •  kiwi

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam omlety! Też kiedyś ubijałam białka, a teraz jestem leniem i szkoda mi czasu na to, tym bardziej, że wychodzą również smaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)