niedziela, 14 czerwca 2015

Serniczki z jogurtem, truskawkami i miętą

Dziś nie będę pisać długich postów :) Prosto, szybko i na temat. Czekoladowe serniczki z patelni z migdałami, jogurtem i miętą cieszą się największą popularnością spośród propozycji śniadaniowych w ostatnim tygodniu. Postanowiłam przygotować kolejną wariację na temat tych, inspirowanych ukraińskimi twarożnikami, serniczków. Tym razem bez zbędnych dodatków.




Składniki:
  • 4 łyżki twarożku
  • 1 łyżka mąki owsianej
  • 1 łyżka otrębów owsianych
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 jajko
Rozgrzać patelnię. Jajko zmiksować. Dodać pozostałe składniki i zmiksować na gładką masę. Na rozgrzaną patelnię nakładać po 1 łyżce ciasta. Rozprowadzić. Smażyć na małym ogniu na rumiany kolor, z obu stron. Przełożyć na talerz. 
 
Podawać z jogurtem i truskawkami.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Mam pytanie - o jaki twarożek chodzi? Ponieważ w przepisie na mleczną kanapkę też jest wpisany twarożek, tylko nie wiem czy chodzi o twaróg chudy czy coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być chudy, półtłusty lub tłusty :) jaki wolisz - ja użyłam tłustego :)

      Usuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)