środa, 16 listopada 2016

Waniliowe babeczki śniadniowe z czekoladą bez cukru i owocem kaki

Zapraszam na mięciutkie babeczki o smaku waniliowym :) Nie masz piekarnika? Nic nie szkodzi! Ich przygotowanie zajmuje dosłownie kilka minut w mikrofalówce :) Do ciasta można dodać cynamon, przyprawę korzenną lub kakao. Jako polewę wykorzystałam roztopioną czekoladę gorzką o smaku kawy. Dla urozmaicenia podałam plasterki owocu kaki.


Składniki:
  • 2 jajka
  • 1 łyżka budyniu waniliowego bez cukru
  • 2 łyżki otrębów
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta cynamonu
Wszystkie składniki zmiksować. Przełożyć do kubeczka lub miski, którą można używać w mikrofali. Piec 2-3 minuty, w zależności od mocy urządzenia. Ja użyłam wysokiego kubka o grubych ściankach. Babeczki powstały przez przekrojenie jednej dużej części na dwie mniejsze. Polać roztopioną czekoladą i podawać z ulubionymi owocami.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)