poniedziałek, 23 maja 2016

Torcik naleśnikowy z kremem waniliowym i bananami

Taki torcik sprawiłam sobie na urodzinowe śniadanie :) Upiekłam jeden duży omlet i wycięłam kółka za pomocą szklanki z cienkimi brzegami, powstałe krążki przełożyłam pysznym kremem waniliowym na bazie serka kremowego i odżywki białkowej Bio Tech Iso Whey. Zapraszam - warto od czasu przygotować sobie  taką ucztę :)



Blaty:
  • 2 jajka
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka mielonych orzechów
Składniki zmiksować i wylać na rozgrzaną patelnię. Smażyć po kilka minut z każdej strony, aż do ścięcia. Szklanką wyciąć krążki.

Krem:
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka odżywki białkowej o smaku waniliowym np. Iso Whey Zero
Jogurt połączyć z odżywką i wymieszać. 

Krążki przekładać gotowym kremem. Podawać z plasterkami banana i listkiem mięty.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)