wtorek, 17 maja 2016

Dietetyczne cukierki Michałki

Cukierki przygotowałam na prośbę Czytelniczki w ramach akcji "odchudzamy tradycyjne słodycze". Powstały pyszne, małe słodkości na jeden kęs. Smakują obłędnie!




Składniki:
  • 3 łyżki masła orzechowego
  • 4 łyżki kremowego serka np Mój Ulubiony
  • 30 g odżywki białkowej waniliowej np Iso Whey Zero
  • 1/2 szklanki orzeszków ziemnych, posiekanych
Wszystkie składniki oprócz orzeszków zmiksować na gładką masę. Dodać posiekane orzeszki i wymieszać. Foremkę wyłożyć folią i przełożyć do niej masę. Wyrównać. Włożyć do zamrażarki na 3 godziny. Wyjąć i pokroić.

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa, jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka, wyglądają na bomby koloryczne, a tu taka niespodzianka :) Brakuje mi odżywki, inaczej pewnie już bym je robiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zastąpić pastą waniliową lub nasionkami z jednej laski wanilii :) Ewentualnie kupić jedną saszetkę odzywki na spróbowanie :)

      http://www.mocnysklep.pl/951,iso-whey-zero-protein-saszetka-25g.html

      Usuń
  3. przychowywać w zamrażarce?

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kalori ma jeden batonik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od użytych składników, ilości i rodzaju orzeszków (prażone czy też nie), użytej odzywki, a także masła. Masę podzieliłam na 8 batoników po około 80-90kcal każdy (dałam mniej orzeszków). Proszę pamiętać że nie chodzi tylko o kalorie, ale o jakość składników w porównaniu do sklepowej wersji :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ale super! Na pewno dużo zdrowsze niż takie ze sklepu. Do wypróbowania w weekend :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)