piątek, 22 kwietnia 2016

Dietetyczne czekoladki kokosowe Bounty

Wyczekiwany przepis <3 Zaopatrzyłam się w olej kokosowy i od tej pory będzie często pojawiał się w przepisach, głównie w słodkościach, ale kto wie co wpadnie mi do głowy. Czekoladki można nazwać 99,9% kakao, ponieważ używamy prawdziwego kakao bez dodatków. Jako nadzienie wykorzystałam masę kokosową z kremowego serka i wiórków. Jeśli macie w domu foremkę do lodu zabierajcie się do pracy!



Składniki:
  • 20 g oleju kokosowego, rozpuścić
  • 3 łyżki kakao
  • 1 łyżeczka erytrolu lub miodu
Masa:
  • 1 łyżeczka jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki wiórków kokosowych
  • 3 łyżki serka kremowego np. Mój Ulubiony 
Olej roztopić. Wymieszać z kakao i miodem. Odłożyć 1/3. Foremkę do lodu lub czekoladek wysmarować cienką warstwą masy, tak żeby brzegi wytłoczenia pokryły się czekoladą. Odłożyć do zamrażarki do stwardnienia. W tym czasie wymieszać jogurt, serek, wiórki. Wyjąć foremkę i napełnić prawie po same brzegi. Zostawić troszkę miejsca od góry i uzupełnić pozostałą czekoladą. Ponownie schłodzić w zamrażarce np całą noc. Wyjąć i przechowywać w lodówce.

Jeśli nie dysponujecie olejem kokosowym można wykorzystać dowolną czekoladę gorzką, rozpuścić ją i dalej postępować jak w przepisie.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)