wtorek, 30 czerwca 2015

Owsianka waniliowa z truskawkami i prażonymi płatkami migdałowymi

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam prażone płatki migdałowe :) Cudownie chrupią, pachną i idealnie pasują do każdego rodzaju deserów, ciast, a także - jak widać - śniadań. Taka owsianeczka jest doskonałym pomysłem na pozytywny początek dnia :)




Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 250 ml mleka
  • 1 płaska łyżka budyniu waniliowego bez cukru
  • orzechy włoskie 
Dodatkowo:
  • 3 łyżki płatków migdałowych
  • truskawki
Płatki zalać mlekiem, zagotować, zmniejszyć ogień i gotować 8 minut. Proszek budyniowy rozmieszać w małej ilości mleka. Pod koniec gotowania płatków wlać rozmieszany budyń i mieszając gotować na małym ogniu przez minutę (aż zabulgota). 
 
Płatki migdałowe uprażyć na suchej patelni, posypać po wierzchu owsianki.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Gdzie można dostać taki budyń bez cukru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym sklepie :) ja użyłam Winiary, zwykły budyń waniliowy z dopiskiem "bez cukru". Jeśli nie jesteśmy oewni, wystarczy przeczytać skład :)

      Usuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)