wtorek, 5 maja 2015

Owsianka tiramisu

Idealne śniadanie dla osób, które kochają kawę :) Zamiast zaparzać napój w filiżance, dodałam go do kremowej owsianki, podałam z kremowym serkiem i posypałam ciemnym kakao. Całość smakuje jak deser z najlepszej kawiarni :) Lubicie przełamywać nudę? Zapraszam :)



Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • ok. 250 ml mleka
  • 1 łyżeczka ciemnego kakao
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej + 4 łyżki gorącego mleka
  • 2 łyżki serka kremowego + 1 łyżeczka jogurtu naturalnego

Płatki zalać mlekiem, zagotować, zmniejszyć ogień  i gotować 8 minut. Dodać kawę rozmieszaną w gorącym mleku i wymieszać. Ser wymieszać z jogurtem.

Przełożyć do miseczki, na wierzch wyłożyć serek i posypać ciemnym kakao :)
 
Smacznego!

2 komentarze:

  1. jaki to jest serek kremowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład "Mój Ulubiony" z Piątnicy :) Kremowy do smarowania :) Może być też Philadelphia :)

      Usuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)