niedziela, 18 stycznia 2015

Placuszki bananowe na trzy sposoby

Klasyczne, aromatyczne placuszki bananowe podane na trzy sposoby, ponieważ nie mogłam zdecydować się, które wybrać na śniadanie :) Pierwszą wersję przegotowałam z kremem czekoladowym,  drugą z domowym masłem orzechowym, a trzecią z jogurtem naturalnym. Wszystkie placuszki są podane z plasterkami banana :)




Składniki:
  • 3 łyżki mąki pełnoziarnistej
  • 1 jajko
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 banan rozgnieciony widelcem
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
 Dodatkowo: krem czekoladowy, masło orzechowe, jogurt naturalny, banan pokrojony na plasterki
 
Rozgrzewany patelnię*. W misce umieszczamy wszystkie składniki i łyżką dokładnie mieszamy. Nakładamy małe porcje i smażymy równomiernie z każdej strony. 

Krem, masło i jogurt nakładamy na jeszcze ciepłe placuszki. Podajemy z bananem :)

6 komentarzy:

  1. Czy musi to być koniecznie mąka pełnoziarnista? :) Pytam, bo akurat mi się skończyła, a została tylko mąka tortowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :) Akurat przymierzałam się do zrobienia takich placuszków :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będą smakowały :)

      Usuń
    3. Placuszki były przepyszne, podjadałam je sobie z kremem czekoladowym :) Koniecznie muszę polecić Pani przepis przyjaciołom ;)

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę :) zachęcam do wypróbowania innych placuszków :)

      Usuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)