piątek, 8 lipca 2016

Zdrowe pączusie orzechowe z kremem czekoladowym

Oj marzyły mi się takie pączuszki... malutkie, puszyste, przygotowywane bez użycia oleju do smażenia. Jeśli zastanawialiście się kiedyś nad zakupem małej maszynki do wypieku babeczek mogę śmiało powiedzieć "warto!" Moja ma trzy wymienne komplety foremek: do babeczek, cake pops'ów, i mini pączusiów. Powłoka nie przywiera i po pieczeniu pozostaje idealnie czysta. Jeśli nie macie takiego urządzenia możecie z powodzeniem upiec pączusie w piekarniku nagrzanym do 180*C. Zapraszam!


 
Składniki:
  • 40 g mąki żytniej 
  • 10 g mąki kokosowej lub jaglanej
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • 2 jajka
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki mleka
Nagrzać urządzenie do wypieku babeczek lub piekarnik do 180*C. Wszystkie składniki zmiksować. Wgłębienia formy wysmarować olejem kokosowym i nałożyć ciasto. Piec 4-5 minut. Jeśli używamy piekarnika ciasto należy umieścić w silikonowych foremkach i piec ok 20 minut.

Moje pączusie posmarowałam kremem czekoladowo-orzechowym firmy Cavalier :)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)