niedziela, 6 marca 2016

Smothie truskawkowo-jagodowy

Koktajle są bardzo dobrym pomysłem, jeśli dopada nas głód między posiłkami. Zamiast sięgać po niezdrowe przekąski warto poświęcić chwilkę i przygotować coś zdrowego, sycącego, a zarazem pysznego :)  Do koktajlu wykorzystałam zapasy mrożonych owoców :)




Składniki:
  • 2 szklanki jogurtu naturalnego (ilość dowolna :))
  • 1/2 szklanki mrożonych jagód
  • 1/2 szklanki mrożonych truskawek
  • 1 banan 
Wszystkie składniki umieścić w blenderze kielichowym lub innym, zmiksować na gładko. Przelać do szklanek i spożyć jak najszybciej. Można posypać wiórkami kokosowymi.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio prawie codziennie robię sobie podobne smoothie. Swoje robię zazwyczaj na mleczku kokosowym, z racji, że nie mogę jeść normalnego nabiału. Aż mnie wzięła ochota! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)