niedziela, 1 lutego 2015

Omlet białkowy z jogurtem naturalnym i masłem orzechowym

Moje nowe postanowienie - jem białkowe kolacje :) Jak białko to jajka, jak jajka to omlet, jak omlet to tylko ten! Niezawodny, sprawdzony i niezwykle puszysty. Posmarowany masłem orzechowym oraz jogurtem naturalnym - ze szklanka mleka :) Porcja ma aż 30g białka!* :)






Składniki:
  • 2 jajka podzielone na białka i żółtka
  • 2 łyżki mąki pełnoziarnistej
Dodatkowo:
  • masło orzechowe
  • jogurt naturalny
Rozgrzać patelnię. Biała ubić na sztywną pianę, dodać żółtka i zmiksować. Wsypać mąkę i delikatnie wymieszać. Patelnię wysmarować masłem i wylać ciasto, rozprowadzić, zmniejszyć ogień i przykryć. Smażyć ok 3 minuty, następnie przewrócić na druga stronę i piec jeszcze 2 minuty. 

Przełożyć na talerz, posmarować masłem orzechowym i jogurtem.

Smacznego!

*obliczone na podstawie kalkulatora wartości odżywczych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)