sobota, 9 kwietnia 2016

Omlet kawowy bez mąki z kremem waniliowym, bananem i czekoladą bez cukru

Uwielbiam kiedy po śniadaniu jest czas na porządny trening siłowy, można wtedy pozwolić sobie na prawdziwą ucztę o poranku. Dziś postawiłam na tradycyjnego omleta bez mąki, ale w bogatej wersji. Waniliowy krem powstał z kremowego serka, jogurtu naturalnego i aromatu waniliowego. Jako słodzika użyłam erytrolu, który ma tylko 20 kcal w 100 g. Omlet złożyłam na pół i wypełniłam plasterkami banana. Roztopiona belgijska czekolada jest zwieńczeniem całości :)


Składniki:
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej w proszku
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka dowolnych mielonych orzechów
Rozgrzać patelnię. Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę. Wylać na patelnię i smażyć na małym ogniu, aż ciasto się zetnie, przewrócić na drugą stronę i smażyć jeszcze chwilę.

Krem:
  • 3 łyżki serka kremowego np. Mój Ulubiony 
  • kropelka aromatu waniliowego
  • 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
 Składniki wymieszać na gładki krem. Nałożyć krem za pomocą szprycy i ozdobnej końcówki lub łyżeczką. 

Podawać z plasterkami banana, polane roztopioną gorzką czekoladą.

Smacznego!

1 komentarz:

Komentarze to bardzo ważna część tej strony :) Służą Wam w wyrażaniu opinii na temat przepisów, ale są także narzędziem, które umożliwia mi kontakt z Czytelnikami. Proszę więc o zachowanie kultury wypowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z tej funkcji :)